# kitabaikramaisayang

25.17K
186.48M

Top 50 Hot Videos(kitabaikramaisayang)

Abang hari ni sayangg bawak anak Kita datang jumpa abgg 🥲 'Kepergianmu membuat diriku mengerti bahawa Rindu yang paling menyakitkan adalah rindu orang yang telah Tiada'.. Al-fatihah suamiku Tercinta Syed Umar Mokhtar ❤️ kau tetap dihatiku selamanya cinta syurga ❤️🤲...#alfatihah #cintasyurga #kitabaikramaisayang #dieyabeauty #anakibuayah #doakudisetiapsujudku #sabundaunsukunhidayahabam
2.33M
211.07K
9.06%
793
4.11K
2.38K
Iddin Syah Founder ESW
Replying to @daddyrania92 sanggup noh makcik ni #kitabaikramaisayang #socialexperiment #esw
1.41M
79.98K
5.66%
256
491
453
Iddin Syah Founder ESW
Yang tak pernah kena HATI-HATI #kitabaikramaisayang #socialexperiment #eswviral
1.39M
90.55K
6.49%
732
2.38K
1.07K
4
Hidayahhamzah
❤️❤️❤️#dieyabeauty #sabundaunsukunhidayahabam #happyfamily #kitabaikramaisayang #fyp
755.94K
35.66K
4.72%
64
938
1.04K
5
Iddin Syah Founder ESW
Mak orang utara mmg semua mcm ni ka? #kitabaikramaisayang #socialexperiment #eswviral
618.89K
41.04K
6.63%
275
993
461
6
Iddin Syah Founder ESW
Tak sangka part last tu #kitabaikramaisayang #socialexperiment #eswviral #esw #eswfighter #founderesw
444.28K
33.56K
7.55%
186
1.17K
1.06K
7
Iddin Syah Founder ESW
Terharunyaa #kitabaikramaisayang #socialexperiment #eswviral #esw #eswfighter
426.25K
27.02K
6.34%
455
1.2K
826
8
💞MDA💞
ank no berapa ampa🤣🤣#kakifly #kawasakininja #kakimotor #fyp #kitabaikramaisayang
318.51K
8.36K
2.63%
44
651
2.33K
9
Hidayahhamzah
Anak ibu pandai hehe kesayang Ibu ❤️❤️❤️ #anakibuayah #al_fatihahsuamikusyedumarmokhtar #cintasyurga #kitabaikramaisayang
310.66K
15.64K
5.03%
39
177
90
10
Iddin Syah Founder ESW
Tak gamak nak tengok #kitabaikramaisayang #socialexperiment #eswviral
239.71K
19.48K
8.13%
656
1.17K
898
11
Hidayahhamzah
Selamat pagi Hari ini hamzah susun GAMBAR Ayah dkt wallet Ibu pandai Anak ibu ni 😘😘.. Al-fatihah suamiku Tercinta 🤲 #anakibuayah #kesayanganibuayah #syeduthmanhamzah #syedumarmokhtar #dieyabeauty #kitabaikramaisayang
171.33K
11.28K
6.59%
39
204
133
12
Hidayahhamzah
Hari ini terasa lapar Tomyam jom la Kita masak 😋 Tomyam By ME #dieyabeauty #sabundaunsukunhidayahabam #kitabaikramaisayang #happyfamily
123.68K
4.16K
3.37%
95
42
50
13
شزوان .
Replying to @ptrzmr_% [ part 2/4 ] #kitabaikramaisayang #akhirzaman @Ustaz Wadi Annuar Official #ustazwadiannuar #ustazwadianuar2022❤ #sirahnabawiyah #fypシ #brandatiktokviral #tiktokdakwah
33.31K
2.45K
7.36%
51
21
35
14
Iddin Syah Founder ESW
Sampai macam tu sekali noh #kitabaikramaisayang #socialexperiment #eswviral
31.94K
2.47K
7.72%
19
75
54
15
Iddin Syah Founder ESW
Replying to @ijaa_fariza Haaa kan dah kena ! #kitabaikramaisayang #socialexperiment #eswviral
28.94K
1.2K
4.14%
18
55
21
#kitabaikramaisayang
25.3K
1.89K
7.47%
11
0
59
17
Hidayahhamzah
Al-fatihah suamiku Syed Umar Mokhtar ❤️ tetap dihatiku Dan selamanya #cintasyurga #kesayanganibuayah #kitabaikramaisayang #gemukisawesome #dieyabeauty
25.07K
1.53K
6.1%
2
17
7
#kitabaikramaisayang
20.58K
1.93K
9.38%
7
210
120
#kitabaikramaisayang
16.25K
1.95K
12%
23
283
113
#kitabaikramaisayang
15.93K
1.95K
12.26%
12
389
159
#kitabaikramaisayang
15.08K
1.51K
10.01%
4
0
12
22
CaptMan✨
Salam MaalHijrah.C u when i c u #salam0nelove✊ #maalhijrah #kitabaikramaisayang #foryoupage #foryou #fyp
13.27K
1.08K
8.14%
0
207
120
Ini lah hati saya😭 #kitabaikramaisayang
12.01K
1K
8.35%
45
154
123
#kitabaikramaisayang
11.61K
1.25K
10.74%
10
186
86