Tiktok:
  • 80571
    Global Ranking
  • 579
    Country/Region Ranking
  • 620.71K
    Followers
  • 1.57K
    Videos
  • 8.25M
    Likes
  • New Videos
    29
  • New Followers
    6.9K
  • New Views
    1.92M
  • New Likes
    69.4K
  • New Reviews
    2.36K
  • New Share
    2.99K

Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩  Data Trend (30 Days)

Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩 Statistics Analysis (30 Days)

Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩 Hot Videos

Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Maaf ye org belakang, terkena plak filter tu..🫢😅 #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
850.79K
19.99K
2.35%
0
940
666
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Pacar hilang tak apa, jgn laki aku yg hilang.. #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
286.27K
9.32K
3.26%
0
230
183
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Selalu dia je yg joget, kali ni kita plak..🤭 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
257.73K
6.92K
2.69%
0
80
53
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Nasib tak jatuh lampu 30k tu.. 🥴 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
232.69K
8.2K
3.52%
0
63
32
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Pompuan mana pernah kalah, betul tak gais?? 😬 #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
203.29K
5.58K
2.75%
0
154
116
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Jgn nak tiru mcm org tu yer.. 😡😡😡 #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
188.98K
9.53K
5.04%
0
449
372
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Bagi baju buat apa?? Hanger la sepatutnya…😤 @shah_ynwa 🇲🇾🇲🇨 #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
184.85K
4.23K
2.29%
0
84
86
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Halamak, kantoi pulak!! 🤭 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
178.18K
4.15K
2.33%
0
93
38
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Ini la manusia, bila kita ada duit je pasti selalu je dtg, Kalu xde bayang2 pun x nampak …🫢 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
169.88K
2.51K
1.48%
0
65
39
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Kalu mention malam Jumaat mesti dia suke..🥴 brg baik gaiss, lembut kulit muka, blackhead pun hilang..tunggu apa lg, grab cepat!! 🥰 #racuntiktok #tiktokshop #tts #ttsboleh #tiktokmalaysia #foryou #fyp
165.67K
7.45K
4.5%
0
93
140
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Semangat laki aku usha minah salleh dari US.. 🥴 #bali #tiktokmalaysia #foryou #fyp
160.41K
4.02K
2.5%
0
58
76
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Cerdik betul laki aku ni ye..🥴 #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
140.7K
1.74K
1.24%
0
25
23
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Sampai terkencing aku tgk dia jatuh, terus aku stop berlari.. 🤣 #bali #tiktokmalaysia #foryou #fyp
136.23K
2.8K
2.05%
0
50
45
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Semua tak dtg rehearsal, hentam saja la.. 😬 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
134.83K
2.68K
1.99%
0
74
98
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Aku jenis takkan pandang belakang!!! Bye!!! 🫢 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
134.64K
2.96K
2.2%
0
117
75
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
First transition in 2023.. 🖤 #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
133.56K
3.34K
2.5%
0
83
69
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Suamiku, Tolong jaga diri ini sebaik mungkin..Bila diri ini dh tiada nanti, suami pasti akan merindui semua kenangan kita bersama..🥺❤️ #tiktokmalaysia #foryou #fyp
132.83K
2.88K
2.17%
0
177
108
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Kami tak suka rampas laki org, tibehh!! 🤭 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
131.52K
3.04K
2.31%
0
116
147
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Tak boleh tahan dgn filter ni, ngakak kali.. 🤣🐒 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
131.25K
3.09K
2.36%
0
132
102
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Comel tak anak buah saya? Baru darjah 5 ye..jgn nk ngorat plak..😅 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
127.12K
3.93K
3.09%
0
63
49
Please join our TikTok Inspiration Facebook group
We'll share the latest creative videos and you can discuss any questions you have with everyone!
TiktokSpy from IXSPY
Digital tools for influencers, agencies, advertisers and brands.
Independent third-party company,Not the TikTok official website.
Copyright@2021 ixspy.com. All Rights Reserved