Top 100 Tiktok Love Dating Videos (Malaysia)

Asham boi terkejut
409.13K
21.49K
5.25%
0
42
77
Syhfit sayang 😏
224.24K
20.98K
9.35%
0
79
70
Syaza sayang dah ada 😭 Bila lah nak ada “saffa sayang baby anje permaisuri beta “ pulak ? 🫣 #CapCut
162.81K
16.42K
10.08%
0
44
27
4
ABANG SETEPEK ✅
berhuhu 😋 @Chachaieyra #fypage #fypppp#fyp
208.28K
11.69K
5.61%
0
63
34
5
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Aku pasti akn merindui bila dia sudah tiada.. 🥺 Bleh plak org tu menyelit kt belakang..😬 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
203.55K
6.79K
3.34%
0
119
81
Rindu 🤭
53.44K
6.23K
11.65%
2
41
27
7
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Kami sokong ABAH, korang? #perihatin #PNBEST #perikatannasional #bersihdanstabil #tiktokmalaysia #foryou #fyp
59.66K
6.01K
10.07%
0
404
274
#freezeframe
62.02K
5.86K
9.45%
0
20
16
9
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Dia ingat dia sorang je undi ye, kita pun undi jugak la!! 😤 #PNBEST #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
205.45K
5.61K
2.73%
0
72
70
10
Ramai rakyat nak bawa gi mengundi #doneundi
112.23K
5.55K
4.95%
0
25
33
11
45.72K
5.21K
11.39%
0
25
10
12
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Get well soon MICO.. ❤️ doakan kucing saya cepat sembuh ya.. 🤲🏻 #mico #pencintakucing #tiktokmalaysia #foryou #fyp
70.95K
5.08K
7.15%
0
304
139
13
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Lelaki Kalu tgk hp mesti tgk video yg bukan2 kan..awek joget2 la, itu la, ini la.. betul tak?? 🫢 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
248.14K
4.24K
1.71%
0
18
34
14
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Bila payment dh dapat, kita enjoy!! Kesian kat @puteri tiara terkena bahu @AYU KEPOH … @meknuraini ok tak tu?? 😝 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
89.05K
3.77K
4.23%
0
104
185
15
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Dasar lelaki buaya!!! #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
92.57K
3.64K
3.93%
0
95
172
16
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Dorang semua pun terjebak jugak dgn joget “DANGDUT” ni..😬 #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
81.38K
3.5K
4.3%
0
86
109
17
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Bila org minang makan makanan Korea.. sedap gilaa, lamak bana!!! 😋 #racuntiktok #tiktokshop #tts #ttsboleh #tiktokmalaysia #foryou #fyp
64.64K
3.44K
5.33%
0
57
86
18
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Dh la ni lagu feveret kita, dia Bleh main tolak plak..😭 @shah_ynwa 🇲🇾🇲🇨 #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
66.07K
3.36K
5.08%
0
71
104
19
ABANG SETEPEK ✅
Pandang mana tu dayyan oi🤣 @Chachaieyra #fyp
66.32K
3.31K
4.99%
0
36
14
20
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Kedekut la laki aku ni, nanti ko..😤 makanan kat sini sedap2 weyy.. mai la dtg sini..😋 #restorancolekbini #colekbini #tiktokmalaysia #foryou #fyp
101.37K
3.29K
3.24%
0
341
525