Top 100 Tiktok 恋爱 视频 (马来西亚)

Asham boi terkejut
411.71K
21.58K
5.24%
0
43
77
Syhfit sayang 😏
227.79K
21.17K
9.29%
0
78
70
Syaza sayang dah ada 😭 Bila lah nak ada “saffa sayang baby anje permaisuri beta “ pulak ? 🫣 #CapCut
174.38K
17.73K
10.17%
0
48
31
4
ABANG SETEPEK ✅
berhuhu 😋 @Chachaieyra #fypage #fypppp#fyp
208.84K
11.72K
5.61%
0
63
34
5
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Aku pasti akn merindui bila dia sudah tiada.. 🥺 Bleh plak org tu menyelit kt belakang..😬 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
216.67K
7.28K
3.36%
0
129
86
6
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Salam kenal semua.. 🙋🏻‍♀️ #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp #masukberanda
139.58K
7.08K
5.07%
0
1.57K
902
#freezeframe
69.22K
6.58K
9.5%
0
21
18
Rindu 🤭
54.05K
6.26K
11.58%
2
40
28
9
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Kami sokong ABAH, korang? #perihatin #PNBEST #perikatannasional #bersihdanstabil #tiktokmalaysia #foryou #fyp
60K
6.01K
10.02%
0
404
275
10
Ramai rakyat nak bawa gi mengundi #doneundi
116.27K
5.67K
4.87%
0
25
33
11
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Dia ingat dia sorang je undi ye, kita pun undi jugak la!! 😤 #PNBEST #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
207.98K
5.65K
2.71%
0
73
70
12
46.32K
5.25K
11.34%
0
25
10
13
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Get well soon MICO.. ❤️ doakan kucing saya cepat sembuh ya.. 🤲🏻 #mico #pencintakucing #tiktokmalaysia #foryou #fyp
70.95K
5.08K
7.15%
0
304
139
14
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Lelaki Kalu tgk hp mesti tgk video yg bukan2 kan..awek joget2 la, itu la, ini la.. betul tak?? 🫢 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
283.99K
4.56K
1.61%
0
21
36
15
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Bila payment dh dapat, kita enjoy!! Kesian kat @puteri tiara terkena bahu @AYU KEPOH … @meknuraini ok tak tu?? 😝 #tiktokmalaysia #foryou #fyp
89.14K
3.77K
4.23%
0
104
185
16
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Dasar lelaki buaya!!! #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
93.04K
3.65K
3.92%
0
96
172
17
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Bila org minang makan makanan Korea.. sedap gilaa, lamak bana!!! 😋 #racuntiktok #tiktokshop #tts #ttsboleh #tiktokmalaysia #foryou #fyp
64.88K
3.45K
5.32%
0
57
86
18
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Dh la ni lagu feveret kita, dia Bleh main tolak plak..😭 @shah_ynwa 🇲🇾🇲🇨 #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
66.07K
3.36K
5.08%
0
71
104
19
ABANG SETEPEK ✅
Pandang mana tu dayyan oi🤣 @Chachaieyra #fyp
66.58K
3.33K
5%
0
36
14
20
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩
Kedekut la laki aku ni, nanti ko..😤 makanan kat sini sedap2 weyy.. mai la dtg sini..😋 #restorancolekbini #colekbini #tiktokmalaysia #foryou #fyp
101.52K
3.29K
3.24%
0
341
525